Saelgbil.dk

SælgBil fik større synlighed, masser af trafik og en voksende fanskare
I et stærkt samarbejde mellem Rockstars og Oaksmond, blev SælgBil-kampagnen en stor succes. Rockstars leverede de iøjnefaldende design og animationer, mens Oaksmond stod for den effektive eksekvering af kampagnen.
Målet var klart: at øge brand awareness og troværdighed, samt at præsentere SælgBils koncept for privatpersoner i hele Danmark, der ønsker en hurtig og nem måde at sælge deres bil online.
Resultaterne taler for sig selv: Kampagnen blev vist mere end 10 millioner gange på tværs af populære platforme som TV2, Ekstrabladet, BT, Finans.dk og mange andre. Derudover genererede kampagnen over 11.000 klik og førte dermed tusindvis af nye besøgende til SaelgBil.dk.
Formål
Skabe mere brand awareness og troværdighed samt skubbe konceptet og brandet ud til privatpersoner i Danmark, som ønsker at sælge deres bil hurtigt og nemt online.Visninger
10+ mio.
Besøgende
11.000+

Slip kreativiteten løs! Hårdtslående visuel sparring og marketing, der får dig op på beatet.
Peter er ekspert i design og digital markedsføring. Han har international erfaring og arbejder dagligt med globale brands fra Rockstars-studiet.